Vi har i dag været ramt af tekniske problemer på vores leverandør TDC NET's netværk, som gjorde, at flere kunder oplevede problemer med opkald og data. Der arbejdes nu på at undersøge, hvad der forårsagede det.
torsdag, 28. november 2024, 17:06TDC NET's netværk oplever fortsat problemer, som påvirker opkald og mobildata for mange kunder. Ved akut behov for at kontakte 112, fjern SIM-kortet og ring direkte. Vi arbejder intensivt på en løsning og opdaterer, så snart der er nyt. Tak for jeres tålmodighed, og vi beklager ulejligheden.
torsdag, 28. november 2024, 15:40Vi oplever problemer med TDC NET's netværk, som påvirker opkald og mobildata for mange kunder. Har du brug for at kontakte 112, kan du fjerne SIM-kortet og ringe direkte. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet og opdaterer løbende. Vi beklager ulejligheden.
torsdag, 28. november 2024, 15:01Vi oplever i øjeblikket omfattende problemer, der påvirker mobiltelefoni og mobildata for mange kunder. Hvis du har brug for at kontakte 112, opfordrer vi til, at du tager SIM-kortet ud af telefonen og ringer direkte til 112, da dette fungerer uden et SIM-kort. Vores teknikere arbejder intensivt på at løse problemet, og vi opdaterer løbende. Vi beklager ulejligheden og takker for jeres forståelse.
torsdag, 28. november 2024, 14:26Vi oplever i øjeblikket omfattende problemer, der påvirker mobiltelefoni og mobildata for mange kunder. Vores teknikere arbejder intensivt på at løse problemet, og vi opdaterer løbende. Vi beklager ulejligheden og takker for jeres forståelse.
torsdag, 28. november 2024, 14:14Vi oplever i øjeblikket udfordringer, der kan påvirke enkelte kunder. Vores teknikere arbejder på en løsning.
torsdag, 28. november 2024, 13:18Vi oplever fortsat problemer med mobiltelefoni og datakald, som påvirker enkelte kunder. Vores teknikere arbejder intensivt på at finde en løsning. Vi opdaterer løbende på status.relatel.dk og beklager de gener, dette måtte medføre. Tak for jeres forståelse og tålmodighed!
torsdag, 28. november 2024, 12:55Vi arbejder stadig på at løse problemet, der påvirker enkelte kunder. Vores teknikere undersøger sagen, og vi beklager de gener, det måtte medføre. Vi opdaterer løbende på status.relatel.dk, når der er nyt. Tak for jeres tålmodighed!
torsdag, 28. november 2024, 11:40Vi oplever problemer med TDC NET's netværk, som påvirker opkald og mobildata for mange kunder. Har du brug for at kontakte 112, kan du fjerne SIM-kortet og ringe direkte. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet og opdaterer løbende. Vi beklager ulejligheden.
Vi oplever udfordringer på vores chat funktion. Det er i øjeblikket ikke muligt at besvare indgående chats. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: RelatelUdfordringer med data meldes nu løst. Vi beklager de gener de har måtte medføre.
onsdag, 1. maj 2024, 09:41Vi oplever i øjeblikket udfordringer med dataforbindelsen på mobiltelefoni og bredbånd. Dette kan opleves i form at nedsat hastighed, eller helt forsvundet forbindelse. Vi arbejder på højtryk for at løse udfordringen, og beklager de gener det måtte medføre.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: RelatelUdfordringerne med omstilling er hermed løst. Vi beklager de gener det har måtte medføre.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC og RelatelVi oplever i øjeblikket strømafbrydelse på vores kontor på Østerbro, og dette rammer også vores kundeservice som desværre ikke kan besvare opkald pt. Vi følger situationen nøje på elnettet og opdatere løbende. Følg med på status.relatel.dk
Netværk: TDC