Vi oplever i øjeblikket strømafbrydelse på vores kontor på Østerbro, og dette rammer også vores kundeservice som desværre ikke kan besvare opkald pt. Vi følger situationen nøje på elnettet og opdatere løbende. Følg med på status.relatel.dk
Netværk: TDCGrundet strømnedbrud hos Radius på Østerbro, kan du have udfordringer med at komme i konktakt med vores kundeservice pr telefon. Vi beklager de gener, det måtte give dig, og opfordrer dig til at sende en mail til kundeservice@relatel.dk eller på vores chat på Relatel.dk i stedet.
Vi arbejder forsat på at udbedre problemet med betaling via kreditkort. Vi har på nuværende tidspunkt midlertidigt stoppet faktureringen. Har du modtaget en besked om, at vi har forsøgt at trække betaling via kreditkort og at den er fejlet, bedes du se bort fra denne besked. Beskederne er udsendt efter kl. 16. Du bedes derfor ikke forsøge at opdatere dine betalingsoplysninger. Vi beklager de gener som dette medfører.
mandag, 2. marts 2020, 19:49Vi oplever i øjeblikket udfordringer med betaling via kreditkort. Vi har stoppet faktureringen, og undersøger sagen nærmere i øjeblikket. Vi vil komme med en ny opdatering senest kl 21.30 Vi beklager de gener dette evt. kan medføre.