Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Forsinkelser på datakald og wallboard

mandag, 2. maj 2022, 11:17

De forsinkelser, du kunne opleve på indgående og udgående opkald, har nu normaliseret sig. Vi holder fortsat skarpt øje med situationen, og melder ud, hvis der sker yderligere ændringer. Vi beklager mange gange de gener, der kan have givet dig.

mandag, 2. maj 2022, 10:42

Du kan i øjeblikket opleve forsinkelser på indgående og udgående opkald. Det gælder både Datakald via mobilapp, app.relatel.dk og desktop-app. Opkaldene kommer fortsat igennem, dog med noget forsinkelse. Info til wallboardet mv. er også ramt af forsinkelse. Vi beklager mange gange de gener, det måtte give dig.

Løst

Problemer med app.relatel.dk

onsdag, 29. september 2021, 15:09

Problemet er løst og app.relatel.dk er tilbage igen. Holder ekstra øje de næste timer...

onsdag, 29. september 2021, 14:58

Vi oplever pt. problemer med at tilgå app.relatel.dk. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt...

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland
Løst

Udfordringer med at sende smser med kundetilfredshed ud

onsdag, 6. januar 2021, 11:36

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at sende SMSer ud vedr. kundetilfredshed. Vi er i dialog med vores samarbejdspartner for at løse denne udfordring. Vi beklager de gener dette kan give.

Løst

Udfordringer med at integrere zendesk-integrationen på app.relatel.dk

tirsdag, 25. august 2020, 15:27

Vi oplever i øjeblikket problemer med at integrere Zendesk som integration på app.relatel.dk. Vi er i dialog med Zendesk for at få udbedret fejlen. Vi beklager de gener som dette eventuelt giver.

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC