Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Fejlet betalinger via kreditkort

mandag, 2. marts 2020, 21:37

Vi arbejder forsat på at udbedre problemet med betaling via kreditkort. Vi har på nuværende tidspunkt midlertidigt stoppet faktureringen. Har du modtaget en besked om, at vi har forsøgt at trække betaling via kreditkort og at den er fejlet, bedes du se bort fra denne besked. Beskederne er udsendt efter kl. 16. Du bedes derfor ikke forsøge at opdatere dine betalingsoplysninger. Vi beklager de gener som dette medfører.

mandag, 2. marts 2020, 19:49

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med betaling via kreditkort. Vi har stoppet faktureringen, og undersøger sagen nærmere i øjeblikket. Vi vil komme med en ny opdatering senest kl 21.30 Vi beklager de gener dette evt. kan medføre.

Løst

Varsling: opdatering af driftsystemer kl 21.00

torsdag, 22. august 2019, 19:57

Da vi skal foretage nogle opdateringer på app.firmafon.dk (omstilling) og datakald her til aften kl. 21:00. Derfor kan der forekomme kortvarige udfald. Vi beklager de gener, det kan medføre. Vi forventer det tager omkring 10-15 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Udfordringer med at modtage opkald via hovednummer

fredag, 10. maj 2019, 11:07

Udfordringerne med at tilgå app.firmafon.dk, besvare chats, omstille opkald m.m. er nu løst. Udfordringerne skyldes en fejl hos en af vores underleverandører. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:48

Udfordringerne er nu ved at blive løst. Vi forventer at være oppe og køre igen inden for de næste 30 min. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:16

Vi har nu identificeret udfordringerne til at være gældende for app.firmafon.dk. Datakald, omstillinger, chat, kontrolpanel og alm. brug af app.firmafon.dk er ramt. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet, og beklager de gener dette medfører. Følg med på status.firmafon.dk

fredag, 10. maj 2019, 09:56

Vi oplever i øjeblikket, at flere kunder har problemer med at modtage opkald via deres hovednummer. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Løst

Firmafon integration med google gmail

mandag, 12. november 2018, 10:16

Ved installation af vores integration med Google Gmail, kan der fremkomme en advarselsboks, som siger: Denne app er ikke bekræftet. I kan trykt fortsætte med at installere den, ved at trykke på avancerede indstillinger, og fortsætte installationen. Vi arbejder på at få integrationen godkendt af Google.