Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Planlagte driftsforstyrrelser d. 6-7. og 10. februar

fredag, 10. februar 2023, 11:23

I dag, fredag d. 10/2 klokken 19-06 opdaterer vi vores systemer. Det påvirker kortvarigt datakald, app.relatel.dk og desktop-appen samt mobilappen. I løbet af dette tidsrum kan du i ca. 5 minutter opleve, at du ikke kan modtage eller ringe ud via datakald. Igangværende datakald bliver ikke påvirket. Du vil, i en kort periode, ikke kunne opdatere eller ændre i kontrolpanelet. Desktop-appen, mobilappen og app.relatel.dk bliver ikke automatisk opdateret i perioden. Vi undskylder ulejligheden på forhånd, og de gener, som opdateringerne kan give.

fredag, 3. februar 2023, 14:46

Mandag d. 6/2 klokken 21-06 og onsdag d. 8/2 fra kl. 20 opdaterer vi vores systemer. Det påvirker kortvarigt datakald, app.relatel.dk og desktop-appen samt mobilappen. I løbet af dette tidsrum kan du i ca. 5 minutter opleve, at du ikke kan modtage eller ringe ud via datakald. Igangværende datakald bliver ikke påvirket. Du vil, i en kort periode, ikke kunne opdatere eller ændre i kontrolpanelet. Desktop-appen, mobilappen og app.relatel.dk bliver ikke automatisk opdateret i perioden. Vi undskylder ulejligheden på forhånd, og de gener, som opdateringerne kan give.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordring med at sende web-sms fra app.relatel.dk

fredag, 3. juni 2022, 11:18

Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at sende web-sms'er fra app.relatel.dk. Det skyldes en fejl hos vores samarbejdspartner, som er i fuld gang med at rette fejlen. Vi beklager mange gange de gener, det måtte give.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Forsinkelser på datakald og wallboard

mandag, 2. maj 2022, 11:17

De forsinkelser, du kunne opleve på indgående og udgående opkald, har nu normaliseret sig. Vi holder fortsat skarpt øje med situationen, og melder ud, hvis der sker yderligere ændringer. Vi beklager mange gange de gener, der kan have givet dig.

mandag, 2. maj 2022, 10:42

Du kan i øjeblikket opleve forsinkelser på indgående og udgående opkald. Det gælder både Datakald via mobilapp, app.relatel.dk og desktop-app. Opkaldene kommer fortsat igennem, dog med noget forsinkelse. Info til wallboardet mv. er også ramt af forsinkelse. Vi beklager mange gange de gener, det måtte give dig.

Løst

Problemer med app.relatel.dk

onsdag, 29. september 2021, 15:09

Problemet er løst og app.relatel.dk er tilbage igen. Holder ekstra øje de næste timer...

onsdag, 29. september 2021, 14:58

Vi oplever pt. problemer med at tilgå app.relatel.dk. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt...

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland
Løst

Udfordringer med at sende smser med kundetilfredshed ud

onsdag, 6. januar 2021, 11:36

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at sende SMSer ud vedr. kundetilfredshed. Vi er i dialog med vores samarbejdspartner for at løse denne udfordring. Vi beklager de gener dette kan give.