Nogle kunder oplever at de og/eller deres kunder ikke kan se chat-beskeder. Vi efterforsker, hvad det kan skyldes...
Netværk: RelatelVi oplever udfordringer på vores chat funktion. Det er i øjeblikket ikke muligt at besvare indgående chats. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: RelatelPå baggrund af Facebook's nye politik for review af Applikationer er det pt. ikke muligt at tilknytte en Facebook side til vores Chat produkt. Vi er i gang med at få gen-reviewet Firmafon Chat i samarbejde med Facebook. Vi vil hurtigst muligt have funktionaliten oppe igen.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og NordjyllandVi oplever i øjeblikket udfordringer med at kunne besvare kunders henvendelser. Vi beklager meget de gener I kan opleve i forbindelse med dette. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt.
Driftsproblemer løst: Fejlen skyldtes problemer i kommunikationen mellem vores telefoninfrastruktur og webservere. Efter ca 10 minutter fandt teknikerne fejlen og løste den. Efter problemet blev løst skulle en del ophobet trafik afvikles, dette er nu ovre og alt fungerer, som det skal. Vi er kede af de problemer, det har medført.
torsdag, 7. december 2017, 11:40Dette betyder, at du ikke kan viderestille opkald i web-app'en, se kollegers status samt lægge opkald på. I kan bruge vores mobil-app til at omstille. Mobilopkald kan afsluttes via mobil-app, men dette er desværre ikke tilfældet for webkald. Webkald fungerer ikke pt. Telefonopkald og opkald til hovednumre kommer stadig ind, selvom du ikke kan se dem på opkaldslisten. Vi vender tilbage med en opdatering om 30 minutter.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland