Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Problemer med app.relatel.dk

onsdag, 29. september 2021, 15:09

Problemet er løst og app.relatel.dk er tilbage igen. Holder ekstra øje de næste timer...

onsdag, 29. september 2021, 14:58

Vi oplever pt. problemer med at tilgå app.relatel.dk. Vi vender tilbage med en status hurtigst muligt...

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland
Løst

Udfordringer med afbrudte opkald

fredag, 10. september 2021, 11:17

Vi oplever i øjeblikket stigende henvendelser på afbrudte opkald besvaret via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde frem til udfordringen. Følg med på status.relatel.dk hvor vi løbende vil opdatere.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med datakald på iphone

onsdag, 21. april 2021, 12:42

Fejlen med at bruge Datakald på mobilapp’en til iPhone er nu løst. Vi beklager de gener, det har givet.

onsdag, 21. april 2021, 12:04

Du kan i øjeblikket opleve, at Datakald ikke fungerer, når du bruger mobilapp’en på iPhone (iOS). Dette gælder både indgående og udgående opkald. Du kan evt. bruge Datakald fra computeren via app.relatel.dk i stedet. Vi beklager meget de gener, det måtte give. Du kan følge med på status.relatel.dk

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 25. marts 2020, 15:47

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC