Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Forsinkelser på datakald og wallboard

mandag, 2. maj 2022, 11:17

De forsinkelser, du kunne opleve på indgående og udgående opkald, har nu normaliseret sig. Vi holder fortsat skarpt øje med situationen, og melder ud, hvis der sker yderligere ændringer. Vi beklager mange gange de gener, der kan have givet dig.

mandag, 2. maj 2022, 10:42

Du kan i øjeblikket opleve forsinkelser på indgående og udgående opkald. Det gælder både Datakald via mobilapp, app.relatel.dk og desktop-app. Opkaldene kommer fortsat igennem, dog med noget forsinkelse. Info til wallboardet mv. er også ramt af forsinkelse. Vi beklager mange gange de gener, det måtte give dig.

Løst

Problemer med at modtage opkald via datakald på iphone

mandag, 25. april 2022, 09:15

Vi har over weekenden haft udfordringer med at modtage opkald via Datakald på iPhone. Dette skyldes en teknisk fejl på vores certifikat hertil. Fejlen er rettet, og vi beklager de gener der har været ved det. For at få Datakald på iPhone til at virke igen, skal du deaktivere Datakald i mobil appen, og derefter slå funktionen til igen på mobil appen. Herefter vil det virke igen.

Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med opkald via datakald

fredag, 1. april 2022, 15:52

Du kan nu igen omstille samt foretage eller modtage opkald via Datakald. Vi holder fortsat skarpt øje med systemerne, så vi er sikre på, at alt fortsat kører smertefrit. Husk at genaktivere Datakald på mobilapp’en, hvis du har slået funktionen fra, samt at fjerne mobilnummeret fra brugeren på Kontrolpanelet under Medarbejdere på app.relatel.dk Undskyld til alle jer, der har været påvirket af fejlen.

fredag, 1. april 2022, 14:14

Vi arbejder fortsat på højtryk med at lokalisere og løse fejlen med at omstille opkald samt foretage og besvare opkald via Datakald. Vi vil endnu en gang meget gerne beklage de gener, det måtte give dig.

fredag, 1. april 2022, 11:23

Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at modtage og fortage opkald via Datakald samt omstille opkald. Dette gælder både opkald via computer og mobil app. Vi arbejder på højtryk med at løse problemerne, og undskylder mange gange de gener du kan opleve. Udfordringerne kan omgås ved at besvare opkald via mobilnummer fremfor datakald. Slå indgående datakald fra i mobilappen og sikre at i har et mobilnummer tilknyttet på omstillingsbrugeren. Dette kan gøres i Kontrolpanelet under Medarbejdere

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med at modtage indgående datakald på iphone og android

mandag, 10. januar 2022, 16:30

Vi har oplevet udfordringer med at modtage indgående datakald via telefonappen på iPhone. Udfordringerne er løst, men det kan være nødvendigt at slå indgående opkald via datakald fra og til i appen.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med omstilling og datakald

torsdag, 6. januar 2022, 09:08

Udfordringerne med omstilling og datakald meldes løst, vi holder fortsat et skarpt øje med situationen. Følg med på status.relatel.dk

torsdag, 6. januar 2022, 08:46

Vi oplever i øjeblikket problemer med omstilling og datakald. Flere kunder oplever udfordringer med at modtage opkald og ringe ud via datakald. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.relatel.dk

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC