Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Midlertidige forsinkelser på datakald

mandag, 26. juni 2023, 14:08

Fejlen med forsinkelser på datakald er løst og alle systemer er nu tilbage til normal drift. Vi beklager igen for eventuelle gener, det måtte have medført, og takker jer for jeres tålmodighed og forståelse.

mandag, 26. juni 2023, 11:58

Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i vores service, herunder datakald. Vi beklager ulejligheden og arbejder på at løse fejlen hurtigst muligt. Tak for jeres tålmodighed og støtte.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Planlagte driftsforstyrrelser d. 6-7. og 10. februar

fredag, 10. februar 2023, 11:23

I dag, fredag d. 10/2 klokken 19-06 opdaterer vi vores systemer. Det påvirker kortvarigt datakald, app.relatel.dk og desktop-appen samt mobilappen. I løbet af dette tidsrum kan du i ca. 5 minutter opleve, at du ikke kan modtage eller ringe ud via datakald. Igangværende datakald bliver ikke påvirket. Du vil, i en kort periode, ikke kunne opdatere eller ændre i kontrolpanelet. Desktop-appen, mobilappen og app.relatel.dk bliver ikke automatisk opdateret i perioden. Vi undskylder ulejligheden på forhånd, og de gener, som opdateringerne kan give.

fredag, 3. februar 2023, 14:46

Mandag d. 6/2 klokken 21-06 og onsdag d. 8/2 fra kl. 20 opdaterer vi vores systemer. Det påvirker kortvarigt datakald, app.relatel.dk og desktop-appen samt mobilappen. I løbet af dette tidsrum kan du i ca. 5 minutter opleve, at du ikke kan modtage eller ringe ud via datakald. Igangværende datakald bliver ikke påvirket. Du vil, i en kort periode, ikke kunne opdatere eller ændre i kontrolpanelet. Desktop-appen, mobilappen og app.relatel.dk bliver ikke automatisk opdateret i perioden. Vi undskylder ulejligheden på forhånd, og de gener, som opdateringerne kan give.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Forsinkelser på datakald og wallboard

mandag, 2. maj 2022, 11:17

De forsinkelser, du kunne opleve på indgående og udgående opkald, har nu normaliseret sig. Vi holder fortsat skarpt øje med situationen, og melder ud, hvis der sker yderligere ændringer. Vi beklager mange gange de gener, der kan have givet dig.

mandag, 2. maj 2022, 10:42

Du kan i øjeblikket opleve forsinkelser på indgående og udgående opkald. Det gælder både Datakald via mobilapp, app.relatel.dk og desktop-app. Opkaldene kommer fortsat igennem, dog med noget forsinkelse. Info til wallboardet mv. er også ramt af forsinkelse. Vi beklager mange gange de gener, det måtte give dig.

Løst

Problemer med at modtage opkald via datakald på iphone

mandag, 25. april 2022, 09:15

Vi har over weekenden haft udfordringer med at modtage opkald via Datakald på iPhone. Dette skyldes en teknisk fejl på vores certifikat hertil. Fejlen er rettet, og vi beklager de gener der har været ved det. For at få Datakald på iPhone til at virke igen, skal du deaktivere Datakald i mobil appen, og derefter slå funktionen til igen på mobil appen. Herefter vil det virke igen.

Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med opkald via datakald

fredag, 1. april 2022, 15:52

Du kan nu igen omstille samt foretage eller modtage opkald via Datakald. Vi holder fortsat skarpt øje med systemerne, så vi er sikre på, at alt fortsat kører smertefrit. Husk at genaktivere Datakald på mobilapp’en, hvis du har slået funktionen fra, samt at fjerne mobilnummeret fra brugeren på Kontrolpanelet under Medarbejdere på app.relatel.dk Undskyld til alle jer, der har været påvirket af fejlen.

fredag, 1. april 2022, 14:14

Vi arbejder fortsat på højtryk med at lokalisere og løse fejlen med at omstille opkald samt foretage og besvare opkald via Datakald. Vi vil endnu en gang meget gerne beklage de gener, det måtte give dig.

fredag, 1. april 2022, 11:23

Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at modtage og fortage opkald via Datakald samt omstille opkald. Dette gælder både opkald via computer og mobil app. Vi arbejder på højtryk med at løse problemerne, og undskylder mange gange de gener du kan opleve. Udfordringerne kan omgås ved at besvare opkald via mobilnummer fremfor datakald. Slå indgående datakald fra i mobilappen og sikre at i har et mobilnummer tilknyttet på omstillingsbrugeren. Dette kan gøres i Kontrolpanelet under Medarbejdere

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC