Sporadisk

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 25. marts 2020, 15:47

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Varsling: opdatering af driftsystemer kl 21.00

torsdag, 22. august 2019, 19:57

Da vi skal foretage nogle opdateringer på app.firmafon.dk (omstilling) og datakald her til aften kl. 21:00. Derfor kan der forekomme kortvarige udfald. Vi beklager de gener, det kan medføre. Vi forventer det tager omkring 10-15 minutter.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland
Løst

Udfordringer med at modtage opkald via hovednummer

fredag, 10. maj 2019, 11:07

Udfordringerne med at tilgå app.firmafon.dk, besvare chats, omstille opkald m.m. er nu løst. Udfordringerne skyldes en fejl hos en af vores underleverandører. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:48

Udfordringerne er nu ved at blive løst. Vi forventer at være oppe og køre igen inden for de næste 30 min. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:16

Vi har nu identificeret udfordringerne til at være gældende for app.firmafon.dk. Datakald, omstillinger, chat, kontrolpanel og alm. brug af app.firmafon.dk er ramt. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet, og beklager de gener dette medfører. Følg med på status.firmafon.dk

fredag, 10. maj 2019, 09:56

Vi oplever i øjeblikket, at flere kunder har problemer med at modtage opkald via deres hovednummer. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk

Løst

Vi oplever udfordringer med at benytte webkald

fredag, 19. oktober 2018, 10:16

Der er i øjeblikket udfordringer med at ringe ud via Webkald samt omstille. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne, og vender tilbage, så snart vi har nyt. Vi beklager de gener det medfører.

tirsdag, 16. oktober 2018, 13:25

Udfordringerne med Webkald er nu løst igen. Vi arbejder på højtryk på at finde grunden. Vi anbefaler, at I opdaterer app.firmafon.dk eller genstarter desktop app’en. Vi beklager de gener, som det har medført.

tirsdag, 16. oktober 2018, 12:46

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk på at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager meget de gener, det eventuelt giver.

mandag, 15. oktober 2018, 12:58

Udfordringerne omkring Webkald er midlertidigt løst. Vi kører Webkald via et midlertidigt system, mens vi undersøger fejlen til bunds. Så snart fejlen er løst, vil vi flytte Webkald tilbage til det originale system. Vi forventer ikke, at det vil give udfordringer for vores kunder. Vi beklager de gener, I eventuelt kan opleve indtil da.

mandag, 15. oktober 2018, 09:27

Vi oplever igen problemer med Webkald. Vi er på sagen, og vender tilbage så snart vi har nyt. Vi beklager endnu en gang de udfordringer dette medfører.

lørdag, 13. oktober 2018, 08:59

Udfordringen med at benytte Webkald, er nu løst. Vi har sat ekstra overvågninger af systemet op, for at være sikre på at det ikke sker igen. Vi beklager de gener det har medført.

fredag, 12. oktober 2018, 18:13

Udfordringen med Webkald er desværre ikke løst endnu. Vores teknikkere arbejder stadig på at løse fejlen. Vi vender tilbage så snart der er nyt i sagen. Vi beklager virkelig de udfordringer det giver.

fredag, 12. oktober 2018, 15:44

Vi beklager meget, men fejlen er desværre ikke udbedret endnu. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne og vender tilbage så snart, der er nyt.

fredag, 12. oktober 2018, 15:02

Vi har desværre stadig udfordringer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse udfordringerne. Vi beklager de gener det giver.

fredag, 12. oktober 2018, 14:30

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager de gener, det eventuelt giver

Løst

Driftsproblemer på omstilling

fredag, 3. august 2018, 12:33

Vores rettelser er implementeret og sat i drift. Vi har løbende holdt øje med systemet og kan konstatere, at vores rettelser har løst udfordringerne med forsinkelser.

torsdag, 2. august 2018, 14:32

Vi har identificeret årsagen til forsinkelserne og vi er ved at implementere de relevante rettelser. Vi melder ud, når rettelserne er ude og problemet er løst.

torsdag, 2. august 2018, 12:13

Vi oplever i øjeblikket markant færre forsinkelser på web-appen. Vi overvåger stadig situationen nøje og arbejder stadigvæk på at løse udfordringerne.

torsdag, 2. august 2018, 11:40

Vi oplever i øjeblikket forsinkelser i web-appen. Telefoni er ikke berørt og kunder modtager stadigvæk opkald, dog med forsinkelse på visning af opdateringer i web-app.

torsdag, 2. august 2018, 11:21

Vi modtager i øjeblikket flere henvendelser fra kunder, der oplever problemer med *at modtage kald via deres hovednummer*. Vi er i gang med at undersøge sagen. Følg med på status.firmafon.dk (http://status.firmafon.dk/)