Sporadisk

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 25. marts 2020, 15:47

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Sporadisk

Data-roaming i norge

tirsdag, 10. marts 2020, 15:59

Hvis du befinder dig i Norge, kan du opleve problemer med at bruge mobil-data. Vi arbejder sammen med vores netværksleverandør på at udbedre fejlen, og beklager de gener, som det evt. medfører.

Regioner: Udland Netværk: TDC
Sporadisk

Opgradering af mobilnetværk i 2019/2020

tirsdag, 10. marts 2020, 14:19

Vores leverandør TDC NET opgraderer det mobile netværk i perioden fra oktober 2019 til udgangen af 2020. Det betyder, at du vil kunne opleve driftsforstyrrelser, når de opgraderer en mobilmast i nærheden af dig. Vi forventer dog ikke, at det kommer til at betyde noget for dig og din mobildækning. Oplever du problemer, kan du tjekke om der er nedbrud i dit område her: https://tinyurl.com/rmh63lu (Kopier link og sæt ind i browser)

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Fyn og øerne, Øvrige Sjælland, Bornholm, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland Netværk: TDC

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 18. marts 2020, 12:20

Vi har nu udbedret problemet, som gav hakkende lyd i telefonopkald. Vi fortsætter med at overvåge vores systemer nøje. Vi beklager de udfordringer som dette har medført.

onsdag, 18. marts 2020, 11:56

Vi har nu lokaliseret problemet, som giver udfordring med en hakkende lyd i telefonopkald, og vi fortsætter med at arbejde på en løsning. Vi beklager de gener dette medfører. Vi vil komme med en ny status senest kl. 12:30 Følg med på status.relatel.dk

onsdag, 18. marts 2020, 11:25

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med hakkende lyd i telefonopkald. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne. Følg med på status.relatel.dk. Vi beklager de gener dette medfører. Der vil komme en opdatering senest kl. 11:50

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med at ringe til kunder på telias netværk

onsdag, 4. marts 2020, 17:55

Telia meddeler at de pt. har udfordringer med at modtage opkald fra andre operatører. Se nedenstående udmelding fra Telia: "Vi oplever desværre pt. udfordringer med at modtage opkald fra andre operatører. Vi har sat teknikere på sagen og arbejder på at finde fejlen. Der er beklageligvis ikke en tidshorisont lige nu, men vi vil opdatere jer så snart vi har noget nyt."

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Fejlet betalinger via kreditkort

mandag, 2. marts 2020, 21:37

Vi arbejder forsat på at udbedre problemet med betaling via kreditkort. Vi har på nuværende tidspunkt midlertidigt stoppet faktureringen. Har du modtaget en besked om, at vi har forsøgt at trække betaling via kreditkort og at den er fejlet, bedes du se bort fra denne besked. Beskederne er udsendt efter kl. 16. Du bedes derfor ikke forsøge at opdatere dine betalingsoplysninger. Vi beklager de gener som dette medfører.

mandag, 2. marts 2020, 19:49

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med betaling via kreditkort. Vi har stoppet faktureringen, og undersøger sagen nærmere i øjeblikket. Vi vil komme med en ny opdatering senest kl 21.30 Vi beklager de gener dette evt. kan medføre.

Løst

Problemer med mms afsendelse

tirsdag, 24. september 2019, 11:22

Vi oplever desværre igen problemer med afsendelse af MMS. Vi opdaterer status, så snart vi ved mere.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC