Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med datakald

onsdag, 1. februar 2023, 16:09

Udfordringen med at foretage og modtage opkald via Datakald er nu løst. Husk at slette dit mobilnummer fra din bruger, hvis du har tastet det ind. Vi beklager mange gange de gener, det har måtte give.

onsdag, 1. februar 2023, 15:53

Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at foretage og modtage opkald via Datakald. Du kan evt. taste dit mobilnummer ind på din bruger, og modtage opkald via dit mobilnummer i stedet. Vi er i fuld gang med at rette fejlen, og beklager meget de udfordringer, den måtte give. Følg med på status.relatel.dk for opdateringer.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland
Løst

Udfordringer ved ændringer i kontrolpanelet

torsdag, 26. januar 2023, 09:09

Udfordringen med at kunne ændre i opsætningen i kontrolpanelet er nu rettet.

torsdag, 26. januar 2023, 08:59

Vi oplever i øjeblikket kunder som ikke kan ændre i opsætningen i kontrolpanelet. Dette kan også medføre at opkald til hovednummeret ikke går igennem da åbningstiderne står som lukket og ikke kan rettes. Vi arbejder på højtryk for at løse fejlen. Følg med på status.relatel.dk.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Fejl på opkald

mandag, 12. december 2022, 12:39

Der er fortsat fejl på mobilnettet. TDC NET fejlretter fortsat. Sms og mobildata er ikke berørt af fejlen. Vi beklager de gener det måtte medføre.

mandag, 12. december 2022, 11:17

TDC NET har rettet fejlen, og den sidste times overvågning har ikke vist fejl på opkald.

Løst

Udfordring med opkald til og fra mobil- og hovednumre

fredag, 20. maj 2022, 08:16

Udfordringen med indgående og udgående opkald der ikke kommer igennem er løst. Vi beklager de gener det måtte have givet.

torsdag, 19. maj 2022, 12:42

I øjeblikket kan du i enkelte tilfælde opleve udfordringer med at opkald ikke kommer igennem ved indgående og udgående opkald. Vi har fejlmeldt udfordringen til vores samarbejdspartner, som er i fuld gang med at lokalisere og løse fejlen. Vi beklager meget de gener, den måtte give.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med opkald via datakald

fredag, 1. april 2022, 15:52

Du kan nu igen omstille samt foretage eller modtage opkald via Datakald. Vi holder fortsat skarpt øje med systemerne, så vi er sikre på, at alt fortsat kører smertefrit. Husk at genaktivere Datakald på mobilapp’en, hvis du har slået funktionen fra, samt at fjerne mobilnummeret fra brugeren på Kontrolpanelet under Medarbejdere på app.relatel.dk Undskyld til alle jer, der har været påvirket af fejlen.

fredag, 1. april 2022, 14:14

Vi arbejder fortsat på højtryk med at lokalisere og løse fejlen med at omstille opkald samt foretage og besvare opkald via Datakald. Vi vil endnu en gang meget gerne beklage de gener, det måtte give dig.

fredag, 1. april 2022, 11:23

Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at modtage og fortage opkald via Datakald samt omstille opkald. Dette gælder både opkald via computer og mobil app. Vi arbejder på højtryk med at løse problemerne, og undskylder mange gange de gener du kan opleve. Udfordringerne kan omgås ved at besvare opkald via mobilnummer fremfor datakald. Slå indgående datakald fra i mobilappen og sikre at i har et mobilnummer tilknyttet på omstillingsbrugeren. Dette kan gøres i Kontrolpanelet under Medarbejdere

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC