Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med at modtage opkald

fredag, 20. november 2020, 09:18

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at modtage opkald på både hovednummer og mobilnummer. Vi arbejder intenst på at løse udfordringen, og beklager de gener, den eventuelt giver. Vi opdaterer med ny status, så snart vi har lokaliseret udfordringen. Følg med på Status.relatel.dk

Løst

Fejlmeddelelse ved opkald fra andre teleselskaber

onsdag, 28. oktober 2020, 07:45

Den sidste måned har personer, der har telefoni hos 3, Telia, Telenor (eller selskaber på deres netværk) fra tid til anden fået fejlmeddelelsen “nummeret er ugyldigt”, når de har forsøgt at ringe til en Relatel-kundes hovednummer. Fejlen er opstået efter en planlagt opdatering af vores numre. Opdatering er blevet meldt ind til de andre teleselskaber efter de gyldige retningslinjer, og burde derfor ikke give problemer for vores kunder. Vi er derfor meget kede af, at vores kunder alligevel oplever problemer som følge af opdateringen. Vi kan desværre ikke udbedre fejlen, da fejlen ligger hos de teleselskaber, som ikke har implementeret opdateringen endnu. Vi gør alt, hvad vi kan for at informere de førnævnte selskaber om denne fejl. Men da fejlen ikke er i vores system, er vi desværre begrænset i vores handlinger. Vi vil derfor gerne opfordre kunderne fra 3, Telia, Telenor (eller selskaber på deres netværk) til at kontakte deres teleselskabs kundeservice, så fejlen kan blive udbedret så hurtigt som muligt.

Løst

Udfordringer med at modtage opkald

mandag, 28. september 2020, 09:41

Grundet en opdatering på netværket i fredags kan brugere på Telia og Telenors netværk opleve udfordringer med at ringe til kunder på Relatels netværk. Vi er opmærksomme på situationen og afventer, at Telia og Telenors teknikkere udbedrer fejlen. Vi beklager de gener dette kan give.

Løst

Udfordringer ved brug af mobil og omstilling

onsdag, 1. juli 2020, 16:13

Udfordringen med at bruge mobilabonnementets indhold samt med at bruge omstillingsproduktet er nu løst. Vi har overvåget systemet de seneste timer og alt ser ud til at virke igen. Vi beklager de gener, som dette har haft medført.

onsdag, 1. juli 2020, 13:37

Udfordringen med at bruge mobilabonnementets indhold samt omstillingsproduktet er nu lokaliseret. Vi arbejder på højtryk på at få det løst. Vi beklager de gener det evt. har medført

onsdag, 1. juli 2020, 11:02

Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at brug af mobilpakkernes indhold, samt at modtage opkald via hovednumre. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet, og beklager de gener det eventuelt giver. Følg med på status.relatel.dk

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 25. marts 2020, 15:47

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC