Fejlen med opkald fra ringekæde til grupper er nu løst
onsdag, 11. juni 2025, 13:05Vi har identificeret en fejl i vores telefonsystems ringekæde-funktionalitet. Når et led i kæden er en gruppe af modtagere, bliver gruppen ikke ringet op som forventet, hvilket betyder, at opkald ikke når disse modtagere. Vores team arbejder aktivt på at løse problemet og forventer at have en rettelse klar hurtigst muligt. Indtil da kan I omgå problemet ved selv at ændre jeres opsætning i systemet. I kan enten ændre ringekæden til at bruge en telefonkø i stedet eller "folde" gruppen ud ved at tilføje de individuelle medlemmer direkte i kæden. Vi undskylder for ulejligheden og vil holde jer opdateret, når fejlen er udbedret. Tak for jeres tålmodighed.
Udfordringerne med omstilling er hermed løst. Vi beklager de gener det har måtte medføre.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC og RelatelSå er der hul igennem til fastnet-hovednumrene igen. Vi beklager de gener nedetiden har medført.
onsdag, 20. december 2023, 17:37Vores leverandør arbejder her til aften videre for at løse problemet med opkald til fastnet-hovednumre. Vi vender tilbage når der er nyt...
onsdag, 20. december 2023, 10:54Vi oplever i øjeblikket, at flere kunder har udfordringer med at modtage kald via deres fastnet-hovednummer, fra numre som ikke er kunder hos Relatel. Vores leverandør arbejder videre her til aften for at løse problemet.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC og RelatelUdfordringen med udgående opkald der ikke kommer igennem er løst. Vi beklager de gener det måtte have givet.
mandag, 6. november 2023, 09:28Vi modtager i øjeblikket flere henvendelser fra kunder, der oplever problemer med at modtage kald via deres hovednummer. Vi er i gang med at undersøge sagen. Følg med på status.relatel.dk
mandag, 6. november 2023, 09:27Vi modtager i øjeblikket flere henvendelser fra kunder, der oplever problemer med at modtage kald via deres hovednummer. Vi er i gang med at undersøge sagen. Følg med på status.relatel.dk
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDCUdfordringen med at foretage og modtage opkald via Datakald er nu løst. Husk at slette dit mobilnummer fra din bruger, hvis du har tastet det ind. Vi beklager mange gange de gener, det har måtte give.
onsdag, 1. februar 2023, 15:53Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at foretage og modtage opkald via Datakald. Du kan evt. taste dit mobilnummer ind på din bruger, og modtage opkald via dit mobilnummer i stedet. Vi er i fuld gang med at rette fejlen, og beklager meget de udfordringer, den måtte give. Følg med på status.relatel.dk for opdateringer.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland