Ingen driftsforstyrrelser

Seneste løste driftsforstyrrelser

Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

onsdag, 25. marts 2020, 15:47

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Udfordringer med hakkende lyd i opkald

torsdag, 12. marts 2020, 16:53

Udfordringerne med at foretage og besvare datakald, ser nu ud til at være aftaget. Vi følger udviklingen over de næste par timer. Hvis du ikke har opdateret din browser, eller genstartet din desktop app, anbefaler vi at du gør dette. Vi beklager de gener dette har medført.

torsdag, 12. marts 2020, 15:27

Vi har nu lokaliseret udfordringerne med opkald foretaget og besvaret via Datakald. Vi beder derfor alle som benytter Datakald om at reloade deres browser eller genstarte deres Desktop app/Datakalds app på Iphone. Vi beklager de gener som dette medfører. Ny status kommer kl. 16.00

torsdag, 12. marts 2020, 14:27

Vi arbejder stadig på højtryk på at løse udfordringen med at foretage og besvare opkald via datakald. Opkald foretaget via eller besvaret på mobil er ikke ramt af denne udfordring. Vi beklager de gener dette eventuelt medfører. Vi vender tilbage med en status senest kl. 15:15

torsdag, 12. marts 2020, 13:43

Vi arbejder stadig på højtryk med at løse fejlen med at besvare opkald via webkald. Det drejer sig både om ind- og udgående opkald foretaget via datakald. Vi arbejder på højtryk for at finde årsagen til udfordringen. Vi beklager de gener dette medfører. Vi kommer med en update senest kl. 14.15

torsdag, 12. marts 2020, 13:18

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med båndbredde i forhold til telefoni-servere. Det betyder, at lyden i et opkald kan hakke. Vi arbejder på at få løst udfordringen, og beklager de gener dette kan medføre

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland og Øvrige Sjælland Netværk: TDC
Løst

Fejlet betalinger via kreditkort

mandag, 2. marts 2020, 21:37

Vi arbejder forsat på at udbedre problemet med betaling via kreditkort. Vi har på nuværende tidspunkt midlertidigt stoppet faktureringen. Har du modtaget en besked om, at vi har forsøgt at trække betaling via kreditkort og at den er fejlet, bedes du se bort fra denne besked. Beskederne er udsendt efter kl. 16. Du bedes derfor ikke forsøge at opdatere dine betalingsoplysninger. Vi beklager de gener som dette medfører.

mandag, 2. marts 2020, 19:49

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med betaling via kreditkort. Vi har stoppet faktureringen, og undersøger sagen nærmere i øjeblikket. Vi vil komme med en ny opdatering senest kl 21.30 Vi beklager de gener dette evt. kan medføre.

Løst

Driftsinformation fra telenor:nedbrud: 2g, 3g og 4g tale via mobilen

onsdag, 21. august 2019, 18:28

Fejlen med at opkald og SMS ikke gik igennem hos Telenor er nu løst. Vi beklager de gener det eventuelt har medført

onsdag, 21. august 2019, 15:05

Vi oplever i øjeblikket ustabilitet i netværket, der gør at rigtig mange kald og SMS fejler. De svingende nedbrud er fordelt ud over hele landet. Vi arbejder på højtryk for at få rettet fejlen og stabiliseret netværket. Vi vender tilbage så snart vi har nyt fra Telenor

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland Netværk: Telenor
Løst

Udfordringer med at modtage opkald via hovednummer

fredag, 10. maj 2019, 11:07

Udfordringerne med at tilgå app.firmafon.dk, besvare chats, omstille opkald m.m. er nu løst. Udfordringerne skyldes en fejl hos en af vores underleverandører. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:48

Udfordringerne er nu ved at blive løst. Vi forventer at være oppe og køre igen inden for de næste 30 min. Vi beklager de gener, dette har medført.

fredag, 10. maj 2019, 10:16

Vi har nu identificeret udfordringerne til at være gældende for app.firmafon.dk. Datakald, omstillinger, chat, kontrolpanel og alm. brug af app.firmafon.dk er ramt. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet, og beklager de gener dette medfører. Følg med på status.firmafon.dk

fredag, 10. maj 2019, 09:56

Vi oplever i øjeblikket, at flere kunder har problemer med at modtage opkald via deres hovednummer. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk