Udfordringen med at foretage og modtage opkald via Datakald er nu løst. Husk at slette dit mobilnummer fra din bruger, hvis du har tastet det ind. Vi beklager mange gange de gener, det har måtte give.
onsdag, 1. februar 2023, 15:53Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at foretage og modtage opkald via Datakald. Du kan evt. taste dit mobilnummer ind på din bruger, og modtage opkald via dit mobilnummer i stedet. Vi er i fuld gang med at rette fejlen, og beklager meget de udfordringer, den måtte give. Følg med på status.relatel.dk for opdateringer.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og UdlandUdfordringen med at kunne ændre i opsætningen i kontrolpanelet er nu rettet.
torsdag, 26. januar 2023, 08:59Vi oplever i øjeblikket kunder som ikke kan ændre i opsætningen i kontrolpanelet. Dette kan også medføre at opkald til hovednummeret ikke går igennem da åbningstiderne står som lukket og ikke kan rettes. Vi arbejder på højtryk for at løse fejlen. Følg med på status.relatel.dk.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDCDer er fortsat fejl på mobilnettet. TDC NET fejlretter fortsat. Sms og mobildata er ikke berørt af fejlen. Vi beklager de gener det måtte medføre.
mandag, 12. december 2022, 11:17TDC NET har rettet fejlen, og den sidste times overvågning har ikke vist fejl på opkald.
Udfordringen med indgående og udgående opkald der ikke kommer igennem er løst. Vi beklager de gener det måtte have givet.
torsdag, 19. maj 2022, 12:42I øjeblikket kan du i enkelte tilfælde opleve udfordringer med at opkald ikke kommer igennem ved indgående og udgående opkald. Vi har fejlmeldt udfordringen til vores samarbejdspartner, som er i fuld gang med at lokalisere og løse fejlen. Vi beklager meget de gener, den måtte give.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDCDu kan nu igen omstille samt foretage eller modtage opkald via Datakald. Vi holder fortsat skarpt øje med systemerne, så vi er sikre på, at alt fortsat kører smertefrit. Husk at genaktivere Datakald på mobilapp’en, hvis du har slået funktionen fra, samt at fjerne mobilnummeret fra brugeren på Kontrolpanelet under Medarbejdere på app.relatel.dk Undskyld til alle jer, der har været påvirket af fejlen.
fredag, 1. april 2022, 14:14Vi arbejder fortsat på højtryk med at lokalisere og løse fejlen med at omstille opkald samt foretage og besvare opkald via Datakald. Vi vil endnu en gang meget gerne beklage de gener, det måtte give dig.
fredag, 1. april 2022, 11:23Du kan i øjeblikket opleve udfordringer med at modtage og fortage opkald via Datakald samt omstille opkald. Dette gælder både opkald via computer og mobil app. Vi arbejder på højtryk med at løse problemerne, og undskylder mange gange de gener du kan opleve. Udfordringerne kan omgås ved at besvare opkald via mobilnummer fremfor datakald. Slå indgående datakald fra i mobilappen og sikre at i har et mobilnummer tilknyttet på omstillingsbrugeren. Dette kan gøres i Kontrolpanelet under Medarbejdere
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland, Nordjylland, Øvrige Sjælland og Udland Netværk: TDC