Fejlen med at du ikke kunne logge på web-appen og modtage kald via hovednummeret er nu løst. Vi beklager de gener, det eventuelt har medført.
fredag, 30. september 2016, 12:22Vi kan nu meddele at vores system virker igen. Vi har dog ekstra overvågning på og vender hurtigst muligt tilbage til de kunder, der har sendt os en mail. Vi beklager endnu engang de gener det har medført
fredag, 30. september 2016, 10:49Vi oplever stadigvæk problemer. Det, der er påvirket, er vores web-app og det system der håndterer hovednumre opsat med køfunktion. Andre hovednumre og mobiltelefoni er upåvirket. Vi vender tilbage lige så snart der er noget nyt
fredag, 30. september 2016, 10:29Vi arbejder stadigvæk på højtryk og da det i øjeblikket ikke er muligt at fjerne køfunktion kan vi ikke tage imod jeres kald. I må meget gerne sende os en mail til kundeservice@firmafon.dk så vi kan kontakte jer med det samme. Endnu engang beklager vi de gener det må medføre
fredag, 30. september 2016, 10:14Vi modtager nu kald på hovednummeret igen, men vi arbejder stadigvæk på højtryk. Vi sender en status om ca. 15 min. igen.
fredag, 30. september 2016, 09:59Vi oplever stadigvæk fejl med indgående kald til hovednumre og webapp'en. Vi arbejder på højtryk og giver en ny status om ca.15 min.
Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland