Der er i øjeblikket udfordringer med at ringe ud via Webkald samt omstille. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne, og vender tilbage, så snart vi har nyt. Vi beklager de gener det medfører.
tirsdag, 16. oktober 2018, 13:25Udfordringerne med Webkald er nu løst igen. Vi arbejder på højtryk på at finde grunden. Vi anbefaler, at I opdaterer app.firmafon.dk eller genstarter desktop app’en. Vi beklager de gener, som det har medført.
tirsdag, 16. oktober 2018, 12:46Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk på at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager meget de gener, det eventuelt giver.
mandag, 15. oktober 2018, 12:58Udfordringerne omkring Webkald er midlertidigt løst. Vi kører Webkald via et midlertidigt system, mens vi undersøger fejlen til bunds. Så snart fejlen er løst, vil vi flytte Webkald tilbage til det originale system. Vi forventer ikke, at det vil give udfordringer for vores kunder. Vi beklager de gener, I eventuelt kan opleve indtil da.
mandag, 15. oktober 2018, 09:27Vi oplever igen problemer med Webkald. Vi er på sagen, og vender tilbage så snart vi har nyt. Vi beklager endnu en gang de udfordringer dette medfører.
lørdag, 13. oktober 2018, 08:59Udfordringen med at benytte Webkald, er nu løst. Vi har sat ekstra overvågninger af systemet op, for at være sikre på at det ikke sker igen. Vi beklager de gener det har medført.
fredag, 12. oktober 2018, 18:13Udfordringen med Webkald er desværre ikke løst endnu. Vores teknikkere arbejder stadig på at løse fejlen. Vi vender tilbage så snart der er nyt i sagen. Vi beklager virkelig de udfordringer det giver.
fredag, 12. oktober 2018, 15:44Vi beklager meget, men fejlen er desværre ikke udbedret endnu. Vi arbejder på højtryk på at løse udfordringerne og vender tilbage så snart, der er nyt.
fredag, 12. oktober 2018, 15:02Vi har desværre stadig udfordringer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse udfordringerne. Vi beklager de gener det giver.
fredag, 12. oktober 2018, 14:30Vi oplever i øjeblikket, at der er problemer med at benytte Webkald. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Følg med på status.firmafon.dk Vi beklager de gener, det eventuelt giver