Løst

Driftstatus - Kald

onsdag, 11. oktober 2017, 15:34

Opdatering: Problemet med manglende opkald pga 4G-tale har vist sig mere kompliceret at løse end først antaget. Derfor har vi valgt midlertidigt at fjerne 4G-tale og Wifi-opkald. Dette gør vi for at sikre, at I kan modtage opkald. Vi fortsætter fejlsøgningen sammen med vores netværksleverandør og vil aktivere funktionerne igen, når alt fungerer som det skal. Vi er rigtigt kede af, at nogle har oplevet problemer med opkald. Det værste vi ved er, når der er noget, der ikke fungerer for vores kunder, så vi lægger alle kræfter i for at sikre, at det ikke gentager sig.

tirsdag, 10. oktober 2017, 13:52

Opdatering: Vi arbejder stadig på at løse problemet med at nogle kunder ikke kan modtage opkald. Du kan løse problemet midlertidig ved at slå 4G fra. Hvis det ikke hjælper, så ring til os på 71 99 99 99 (hvis du ikke allerede har meldt, at du oplever problemer). Vi kan i nogle tilfælde løse det ved at sende nye sim-kort.

mandag, 9. oktober 2017, 10:43

Nogle kunder oplever fortsat udfordringer med kald, vi arbejder intenst på at løse denne udfordring, og beklager de gener, den eventuelt giver.

fredag, 6. oktober 2017, 15:32

Nogle mobilkunder oplever i øjeblikket problemer med opkald. - nogle kald går ikke igennem til kunder, der har aktiveret 4G-tale. Vi kan på nuværende tidspunkt anbefale at man prøver at slå 4G fra på telefonen, hvis ikke dette virker kontakt os endelig på 71999999 frem til 16.30 i dag. Vi vender tilbage når der er nyt. Kunder med Omstilling (uden mobiltelefoni hos Firmafon) er ikke berørt. Vi beklager meget de gener det medfører og arbejder på at finde og løse problemet.

Regioner: Storkøbenhavn, Nordsjælland, Bornholm, Øvrige Sjælland, Fyn og øerne, Sønderjylland, Midtjylland, Østjylland og Nordjylland